نحوه اعلام مشکلات

مشتریان برای اعلام مشکلات گوشی خریداری شده می توانند به روش های زیر عمل نمایند.

1- ثبت مشکلات خود به صورت آنلاین با وارد نمودن اطلاعات سفارش از طریق قرار دادن پیام در بخش تماس با ما در وب سایت فروشگاه. کارشناسان مجموعه به صورت انلاین موارد را بررسی نموده و به مشتری اطلاع داده می شود.

2-  مشتریان محترم می توانند مشکلات را با کارشناسان خدمات پس از فروش به صورت تلفنی از طریق شماره تلفن های .... مطرح نمایند. کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. به مشتری اطلاع داده می شود.

مشتریان محترم می توانند با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی فروشگاه به ادرس تهران - خيابان حافظ - پايين تر از بازار بورس - بازار موبايل ايران - طبقه همكف - پلاك 206 و 207 مشکلات خود را مطرح نمایند