مشکلات فنی کالا

در صورتی که در مدت زمان تست، مشتری در گوشی دریافت شده مشکلات فنی مشاهده کند می تواند به روش هایی که در بخش اعلام مشکلات مطرح شده است با کارشناسان مجموعه پارت موبایل ارتباط برقرار نماید. کارشناسان خدمات پس از فروش پارت موبایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض یا با انتخاب مشتری با مدل دیگری جایگزین خواهد شد. نحوه مرجوع نمودن کالا در بخش مرجوع نمودن کالا توضیح داده شده است.

مغایرت کالا

در برخی موارد نادر ممکن است مشخصات کالای در یافت شده با آنچه مشتری درسایت سفارش داده است مغایرت داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ کالای ارسال شده با رنگ مورد سفارش مشتری متفاوت باشد. یا گارانتی ارسالی با گارانتی انتخابی مشتری متفاوت باشد. در این گونه موارد لازم است مشتری حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا اعلام مغایرت نماید و از محصول استفاده ننماید. پس از اعلام مغایرت کارشناسان پارت موبایل مغایرت های عنوان شده را کنترل کرده و شما را از نتایج آن آگاه خواهند ساخت. لازم به ذکر است در این موارد باید کالا از بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

در صورتی که مشتری در زمان تحویل کالا آسیب هایی ناشی از حمل و نقل را در بسته ارسالی مشاهده کند می تواند از تحویل گرفتن آن خودداری نماید تا بسته متعلق به وی جهت بررسی به فروشگاه پارت موبایل عودت داده شود.لازم است مشتری آسیب دیدگی سفارش و عدم تحویل آن را از طریق بخش تماس با ما در سایت فروشگاه پارت موبایل اعلام نماید. تلاش پارت موبایل این است که خدماتی با کیفیت و در شان مشتریان را بر مبنای رعایت حقوق مصرف کننده، و تامین امنیت خاطر آنها، پیش، حین و پس از خرید فراهم نماید.

مرجوع نمودن کالا

برای ارجاع کالا شما می توانی از طریق تلفن های اعلام شده در بخش تماس با ما یا با گذاشتن پیام در همان بخش با ما تماس گرفته و کارشناسان پارت موبایل را از ارجاع کالا مطلع نماید. برای مرجوع نمودن کالا ، لازم است آن را به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور خرید را به طور کامل به همراه آن به دفتر مرکزی فروشگاه پارت موبایل ارسال نماید. لازم به ذکر است تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی مجموعه پارت موبایل در جهت رفع مشکل صورت نمی‌‏‏پذیرد. زمانی که واحد خدمات پس از فروش پارت موبایل، کالا و ملحقات آن را بطور کامل دریافت نمود اقدام به بررسی درخواست مشتری و در صورت امکان را تایید می نماید و جهت تعویض یا جایگزین نمودن کالا با مشتری هماهنگی های لازم انجام می پذیرد، در صورتی که نیاز به استرداد مابه التفاوت وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری، تفاوت مبلغ به به شماره حسابی که مشتری طی درخواستی که از طریق بخش تماس با ما در سایت فروشگاه ارسال نموده است واریز خواهد شد. هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سفارش مشتری به عهده فروشگاه پارت موبایل خواهد بود. لازم به ذکر است مشکلات فنی که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شده است توسط کارشناسان پارت موبایل تایید نمی گردند و کالای مربوطه قابل تعویض نمی باشد.